Odpiranja šolske strani na Facebooku šolam ne priporočamo. Glavni razlogi so omejene možnosti dostopa učencev do vsebin, lastništvo objavljenih vsebin, neprimerni komentarji in drugo. Upoštevati je treba tudi, da Facebook omogoča predvsem doseganje staršev, ne pa tudi otrok. Učenci so Facebook v precejšnji meri že zapustili in ga ne uporabljajo. Trendi kažejo, da jih bo v prihodnje še manj.
Za polno uporabo Facebooka in nemoten dostop do šolske strani na Facebooku morajo biti obiskovalci prijavljeni na Facebook oz. imeti svoj profil. Če tega nimajo, bo njihova izkušnja slabša (znaten del zaslona prekriva povabilo k prijavi oz. registraciji). Težava pri tem je, da pravila Facebooka prepovedujejo mlajšim od 13 let, da bi si ustvarili profile, zakonodaja pa zahteva, da za mlajše od 16 let podajo soglasje starši. Tako je kar nekaj pravnoformalnih težav, kako zagotoviti dostop do teh vsebin učencem.
Prav tako je treba upoštevati razpoloženje staršev. Nekateri so zelo navdušeni nad družabnimi omrežji in takšno stran na Facebooku bodo zagotovo pozdravili. Nekateri pa bodo to videli kot zelo negativno potezo in ne bodo zadovoljni z morebitnimi objavami fotografij ali video posnetkov njihovih otrok. Ne pozabite tudi, da za objavljanje posnetkov otrok na Facebooku potrebujete privoljenje staršev.
Če se boste kljub temu odločili za šolsko stran na Facebooku, potem pazite, da boste res naredili »stran« in ne uporabniški profil. To pomeni, da nekdo, ki je zaposlen na šoli in ima svoj profil na Facebooku v meniju (puščica desno zgoraj – pri uporabi računalnika) izbere »Ustvari stran«. Nato izberete »Business or Brand« in v rubriki »Kategorija« izberete »Šola«. Nato sledite navodilom. Dodate lahko več urednikov.
Dobro preglejte vse nastavitve varnosti in zasebnosti. Neprimerni komentarji bodo problematični. V nastavitvah strani lahko vključite samodejne filtre neprimernih besed, kdo lahko vse vidi objave itd. Prav tako lahko popolnoma onemogočite komentiranje. Ta korak je zelo pomemben in nastavitve izberite po tehtnem premisleku.
Pri uporabi predlagamo, da na Facebooku ne objavljate fotografij in video posnetkov, temveč ga uporabljate zgolj kot kanal za širjenje obvestil in povezav na vsebine, ki so na šolski spletni strani. S tem preprečite, da bi Facebook prevzel v last fotografije in video posnetke. Pri video posnetkih je treba opozoriti, da Facebook zelo negativno obravnava videe, ki so naloženi na Youtube in druge video platforme, saj spodbuja objavljanje videov neposredno na Facebook.