Pri registraciji na različnih aplikacijah in družabnih omrežjih moramo skoraj vedno navesti nekaj kontaktnih podatkov. Običajno gre vsaj za e-poštni naslov, pogosto pa tudi za telefonsko številko.
Čeprav je smiselno, da družabnim omrežjem posredujemo čim manj osebnih podatkov, pa sta tako e-poštni naslov kot tudi telefonska številka najbolj pomembna kontaktna podatka, kadar pozabimo geslo. Nanju nam bo družabno omrežje poslalo navodila ali kodo, s katero lahko resetiramo geslo.
Kadar zamenjamo e-poštni naslov in starega ne uporabljamo več, ali pa si omislimo novo telefonsko številko, potem v nastavitvah družabnega omrežja popravimo te podatke. Če nimamo dostopa ne do vnesenega e-poštnega naslova ne do telefonske številke, gesla ne bomo mogli resetirati in račun bo v večini primerov izgubljen skupaj z dostopom do vseh objav.
Priporočljivo je imeti dve različni možnosti, da družabno omrežje lahko kontaktira z nami. To sta lahko dva delujoča e-poštna naslova ali e-poštni naslov in telefonska številka. Če recimo pozabimo geslo od e-pošte, potem bomo lahko potrditveno kodo prejeli na telefonsko številko, če bomo želeli zamenjati e-poštni naslov.
Nekatera družabna omrežja in aplikacije ponujajo še druge oblike pomoči v primeru pozabljenih gesel. Če je le mogoče, jih izkoristimo. Facebook ima možnost, da nekaj prijateljev označimo kot »zaupanja vredne« in v primeru, da želimo resetirati geslo, kodo pošlje enemu od teh prijateljev.