Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Družabno omrežje Ask.fm bo po prodaji varnejše

26.8.2014

Družabno omrežje Ask.fm – pogosto predmet polemik, predvsem v povezavi z nekaterimi najstniškimi samomori zaradi spletnega ustrahovanja – so nedavno kupili lastniki podjetij Ask.com in Tinder. Ask.fm je bil pogosto deležen kritik predvsem zaradi malomarnosti v primerih spletnega ustrahovanja. Sedaj se na področju varnosti uporabnikov obetajo spremembe.

Doug Leeds, direktor podjetja Ask.com je izjavil, da bodo glavne prioritete, ki bodo sledile nakupu omrežja Ask.fm, osredotočene na zagotavljanje varnosti otrok, ustvarjanje varnejšega družabnega omrežja in sodelovanje z organi pregona. Ustanovitelja omrežja, brata Ilja in Mark Terebin iz Latvije, bosta podjetje po prodaji zapustila. 

Po novih varnostnih pogojih, sklenjenih ob nakupu, bo Ask.fm preoblikoval dosedanjo politiko in postopke, ki se nanašajo na varnost in zaščito uporabnikov. Tako se bo Ask.fm zavezal k obravnavi pritožb uporabnikov v 24 urah in odstranitvi uporabnikov, ki bodo pogosto predmet pritožb. V izjavi prav tako poudarjajo, da bo za obdobje naslednjih treh let imenovan neodvisni revizor za varnost in zaščito, ki bo preučil spremembe in poročal o njihovi skladnosti uradu državnega tožilstva. 

V štirih letih od razvoja aplikacije je članstvo omrežja Ask.fm naraslo na 180 milijonov mesečnih uporabnikov, pri tem je vsako sekundo objavljenih okoli 700 objav.

Vir: Get Safe Online

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.