Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Facebook napoveduje spremembe: News Feed bo dal prednost objavam prijateljev namesto vsebinam podjetij

16.1.2018

Facebook je napovedal temeljito prenovo Facebook News Feed oz. zidu. Ta prenova naj bi spodbujala aktivnejše preživljanje časa na tem družabnem omrežju na način, da bo s pomočjo algoritma Facebook dal prednost vsebinam, ki jih objavljajo naši prijatelji in družina, namesto vsebin, ki jih delijo podjetja ali mediji. Tako bodo uporabnikom ponudili prioriteten vpogled v vsebine naših znancev, javne vsebine pa bodo potisnjene na stranski tir.

Mark Zuckerberg, ustanovitelj Facebooka, meni, da nas bodo te spremembe pripeljale nazaj do tega, kar je bistvo Facebooka – družbene interakcije in povezovanje drug z drugim. To zagotavlja aktivnejšo uporabo Facebooka. Po tem, ko je raziskovalna ekipa Facebooka ugotovila, da družabna omrežja za uporabnike prinašajo koristi le, če je naša uporaba aktivna in da lahko pasivna uporaba škoduje našemu duševnemu zdravju, se ta prenova zdi kot korak v pravo smer. Pri Facebooku trdijo, da je aktivna interakcija dobra za ljudi, zato bodo uporabniki s pomočjo algoritma kot najpomembnejše in prve vsebine videli objave prijateljev in ne več videoposnetke ter objave različnih podjetij in medijev.

Te spremembe bodo verjetno vodile k temu, da bodo ljudje porabili manj časa na Facebooku, kar lahko na samo podjetje vpliva negativno, a pri Facebooku verjamejo, da bodo s tem naredili dobro stvar za uporabnike, na dolgi rok pa bodo tudi te spremembe koristile njihovemu poslovanju.

Vir: The Guardian, 12. 1. 2018

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.