Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Igranje računalniških iger ne vpliva na družabno življenje mladih

19.4.2018

Mnoge računalniške ali video igre tudi zaradi svoje nasilne narave vzbujajo skrb. Razmišljanje, da se zaradi (predvsem nasilnih) računalniških iger mladi izolirajo in začnejo soočati s številnimi razvojnimi težavami, je pogosto. A švedski raziskovalci so ugotovili, da mladi zaradi računalniških iger ne sklepajo nič manj prijateljstev in njihovo družabno življenje ni nič slabše.

Nova švedska raziskava se je posvetila povezavi med računalniškimi igrami in družabnim življenjem mladih igralcev teh iger. Poslali so vprašalnike švedskim dijakom starosti od 17 do 19 let ter jih spremljali skozi celo šolsko leto, prav tako pa so se z desetimi dijaki poglobljeno pogovorili o njihovih igralnih navadah ter vplivu iger na družabno življenje.

Od 115 študentov, ki so sodelovali, jih je kar 80 % izjavilo, da igrajo računalniške igre, 43 % pa jih je dejalo, da igrajo dnevno ali večkrat na dan. Ugotovili so, da mladi, ki igrajo veliko računalniških iger, nimajo slabšega družabnega življenja v primerjavi s tistimi, ki ne igrajo. Med tistimi, ki so igrali veliko in tistimi, ki so igrali malo, ni bilo nobene razlike, saj so si dijaki iz obeh skupin že v prvem letniku v srednji šoli ustvarili približno enako število prijateljev. Igre imajo lahko celo pozitiven vpliv na sklepanje prijateljstev, saj se mnogi med seboj povežejo zaradi skupnega zanimanja za računalniške ali video igre.

Vir: ScienceNordic, 21.3.2018

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.