Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Twitter s sistemom preverjanja starosti za slednje proizvajalcem alkoholnih pijač

13.12.2013

Twitter je lansiral nov sistem preverjanja starosti za sledenje tistim profilom na njihovem omrežju, ki predstavljajo blagovne znamke alkoholnih pijač. Sistem preverjanja starosti deluje tako na spletni strani kot tudi v aplikacijah na iOS in Android napravah. 

Če želite na Twitterju slediti znamki kot je npr. Heineken, boste prejeli neposredno sporočilo, ki vas bo usmerilo na stran za potrditev starosti. Potem imate na voljo 24 ur, da vnesete podatke o svoji starosti. V primeru, da vaša starost ne ustreza zahtevam za dovoljeno uživanje alkohola v vaši državi, tej blagovni znamki ne boste mogli slediti.

Za začetek se je Twitter združil s podjetji kot so Bud Light, Heineken, Bacardi itd., ki so to funkcijo že integrirale v svojo strategijo trženja na Twitterju. Za vzpostavitev tega novega sistema preverjanja starosti se lahko podjetja obrnejo na njihov podporni center ali zaprosijo za dostop tukaj.

Na Twitterju upajo, da bodo s pristopom preverjanja starosti spodbudili in omogočili znamkam alkoholnih pijač, da se odgovorno in varno povežejo z njihovo ciljno populacijo na Twitterju. 

Vir in foto: Mashable.com

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.