Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Uporaba družabnih medijev v ZDA v začetku leta 2021

3.8.2021

YouTube in Facebooku sta najbolj priljubljena v ZDA. Med uporabniki mlajšimi od 30 let pa so poleg YouTube in Facebook močno priljubljeni še Instagram, Snapchat in TikTok.

Večina Američanov najpogosteje uporablja YouTube (81 %) in Facebook (69 %) ugotavlja Pew Research Center. Uporaba Instagrama (71 %), Snapchata (65 %) in TikToka (okoli 50 %) pa je še posebej pogosta pri mlajših od 30 let. 30% posameznikov posega tudi po Pinterestu ali LinkedInu, 25 % pa po WhatsAppu. Pri tem je zelo zanimivo, da je večina omenjenih statističnih podatkov zelo podobna tistim, ki so bili pridobljeni v letu 2019.

V raziskavi je bilo zaznanih tudi nekaj starostnih razlik. Posamezniki stari med 18 in 29 let v večini vsakodnevno uporabljajo družabne medije (84 %), podobno tudi posamezniki stari med 30 in 49 let (81 %). Delež dnevnih uporabnikov družabnih medijev pa se z višanjem starosti niža – v starostni kategoriji med 50 in 64 let se delež spusti na 73 %, za posameznike starejše od 65 let pa celo na 45 %. Starostne razlike so vidne tudi pri uporabi določenih platform, najbolj očitne pa so pri aplikaciji Snapchat, ki jo uporablja 65 % 18 do 29-letnikov in le 2 % 65-letnikov ali starejših.

Ugotovitve temeljijo na telefonskih intervjujih, opravljenih med 25. januarjem in 8. februarjem 2021. V vzorec je bilo zaobjetih 1.502 odraslih Američanov.

Vir: Pew Research Center, 7.4.2021

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Pravno obvestilo  |  Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.