Šole se pogosto srečujete z vprašanji in stiskami staršev, kako naj vzgajajo svoje otroke, da bodo znali varno, odgovorno in koristno uporabljati internet in mobilne naprave. Za pomoč in izvedbo predavanj za starše na lokaciji vaše šole se lahko obrnete na nas. V okviru SAFE.SI za starše pripravljamo informativna predavanja o varni in odgovorni rabi tehnologije z naslovom VZGOJA ZA INTERNET, ki jih izvajajo strokovnjaki in praktiki z večletnimi predavateljskimi izkušnjami.
Kot nacionalna točka osveščanja o varni rabi interneta že več kot 10 let izobražujemo tako otroke in najstnike, kakor tudi starše in učitelje o tem, kako varno in odgovorno uporabljati tehnologije, da bi od njih imeli čim več koristi in zabave ter čim manj nevšečnosti.
PRIJAVA:
Povpraševanje lahko oddate izključno prek spodnjega spletnega obrazca:
TEME IN PROGRAM PREDAVANJA
1. DEL – kratka predstavitev aktualnih tem s področja zagotavljanja varnosti na internetu (60 minut)
- Pregled aktualnih družabnih omrežij (Instagram, Snapchat, Viber, Facebook, TikTok) in aplikacij, ki jih slovenski otroci in mladostniki najraje uporabljajo.
- Pregled aktualnih spletnih nevarnosti – predstavili vam bomo nekaj tipičnih spletnih prevar in tveganj, s katerimi se vi in vaši otroci redno srečujete pri uporabi interneta.
- Tvegano vedenje na spletu – otroci pogosto ne razumejo povezave med dejanji, ki jih naredijo na spletu, in posledicami, ki jih bodo za ta dejanja nosili tudi v »fizičnem« svetu. Seznanili vas bomo z vzorci neustreznega obnašanja otrok na spletu, posebno pozornost pa bomo posvetili neprimernim in škodljivim objavam, skrbi za zasebnost (tako lastno kot zasebnost drugih), prekomerni rabi tehnologije in medvrstniškemu nasilju na spletu.
- Nasveti za lažje shajanje z internetom – ogledali si bomo, kako se lahko z ustrezno zaščito in ustreznim vedenjem izognete spletnim tveganjem ter spoznali nekaj vzgojnih prijemov, ki jih lahko tudi sami uporabite v povezavi z otrokovo uporabo računalnika in drugih sodobnih tehnologij.
2. DEL - Pogovor s starši (do 30 minut)
- Po koncu predavanja boste starši predavatelju lahko zastavili vprašanja, povezana s spletnimi nevarnostmi in varno ter odgovorno rabo interneta.
PREDAVATELJI
Pri izvedbi predavanj za starše sodelujemo s strokovnjaki iz različnih področij in institucij, ki pokrivajo specifične teme s področja spletne varnosti in zaščite otrok pri uporabi interneta.
TERMIN IN TRAJANJE PREDAVANJA
Predavanje izvajamo popoldan (med 17.00 in 20.00), traja pa 90 minut. Pri izbiri termina vam predlagamo, da si izberete uro, ki bo ustrezala staršem in se bodo tako predavanja lahko udeležili v čim večjem številu. Priporočamo, da predavanje za starše planirate v terminu, ko na šoli že potekajo govorilne ure ali roditeljski sestanki, saj na takšen način zagotovo prispevate k večji udeležbi staršev tudi na predavanju.
ŠTEVILO UDELEŽENCEV
Zgornje omejitve za število udeležencev ni, tako da je zaželeno, da se šola angažira za čim večje število udeležencev in aktivno promovira predavanje v svojem okolju. Svetujemo vam, da s promocijo in obveščanjem staršem začnete dovolj zgodaj, najbolje kar takoj ko je datum predavanja usklajen s predavateljem. Dovolj zgodnja promocija zagotavlja večji odziv staršev!
OPREMA/PROSTOR
Za izvedbo predavanj potrebujemo
- prostor z računalnikom in dostopom do interneta (prost dostop do vseh storitev, kot so Facebook ipd.),
- omogočeno predvajanje videov (pravilni kodeki, zvočniki, da zvok slišijo vsi udeleženci)
- projektor
- glede na velikost prostora primerno ozvočenje.
ODZIVI ŠOL »Odlično, le tako naprej. z naše strani gredo pozitivne informacije naprej po šolah Slovenije.«
»Moje mnenje in mnenje učiteljev, ki so bili prisotni na predavanju, je, da je bilo to eno izmed najboljših predavanj v zvezi s pastmi na internetu.«
»Odličen zanimiv, strokoven predavatelj. Kar tako naprej.«
»Odličen program za starše in učence, program je strokoven, morali bi ga slišati starši in učenci enkrat na dve-tri leta, da se novitete ponotranijo.« |
VTISI UDELEŽENCEV
Zadovoljstvo šol z izvedenimi predavanji redno preverjamo s spletnim vprašalnikom. S ponosom lahko povemo, da 100% šol meni, da so starši na predavanju pridobili koristne informacije in nasvete, 100 % jih ocenjuje, da je bilo predavanje izvedeno strokovno in profesionalno ter 96 % jih potrjuje, da je izobraževanje v celoti izpolnilo njihova pričakovanja.
GRADIVA
V okviru predavanj se staršem razdelijo tiskana gradiva: zloženke, brošure ter drugi promocijski materiali s področja varne rabe interneta.
VAŠ STROŠEK
Cena predavanja je neprofitna oz. le tolikšna, da pokrije stroške predavatelja, zato strošek tudi izplačate neposredno njemu:
- 50,00 €/predavanje neto + kritje potnih stroškov predavatelju
ODPOVED PREDAVANJA
Odpoved predavanj s strani naročnika je mogoča le v pisni obliki, na e-naslov info@safe.si. Odpoved je brezplačna, če je podana najkasneje 3 delovne dni pred datumom izvedbe predavanja. V primeru kasnejših odpovedi se obračuna 100 % vrednosti predavanja (brez potnih stroškov). V primeru, če predhodne odpovedi ni, naročnik pa izvajalcu ne omogoči pogojev za izvedbo predavanja (npr. ni udeležencev, ni ustrezne opreme ipd.), se obračuna 100 % vrednosti predavanja ter potni stroški izvajalca.
IZVEDBA NA DALJAVO (V ČASU EPIDEMIJE COVID-19)
Zaradi trenutne slabe epidemiološke situacije omogočamo tudi izvedbo predavanj na daljavo. Za tehnični del izvedbe mora poskrbeti šola. Našemu predavatelju tako šola omogoči dostop do platforme, ki jo šola uporablja za izvedbo pouka in ostalih aktivnosti preko spleta (MS Teams, ZOOM itd.). Zaželeno je, da je ves čas predavanja prisoten predstavnik šole (npr. šolski računalničar), ki lahko posreduje, če pride do kakšnih tehničnih težav.
Šola lahko predavanje posname in ga posreduje vsem staršem otrok, ki obiskujejo njihovo šolo. Gre pa za interno zadevo, ki ni namenjena temu, da se javno objavi na spletni strani šole oz. deli prek družabnih omrežij.
DODATNE INFORMACIJE
Tanja Šterk (FDV) - elektronski naslov: info(at)safe.si*
* v zgoraj navedenem elektronskem naslovu znak (at) nadomestite z @
PRIJAVITE SE!
Povpraševanje lahko oddate izključno prek spodnjega spletnega obrazca: