Snapchat je v začetku leta predstavil My AI pogovornega AI bota, ki ga je do sedaj preizkusilo že več kot 150 milijonov Snapchatovih uporabnikov. Skupaj so mu poslali več kot 10 milijard sporočil, z vprašanji po različnih kreativnih idejah, priporočilih, informacijah o različnih konjičkih ter še marsičem drugem.
Veliko uporabnikov se je na My AI obrnilo za pomoč pri idejah za ustvarjanje in druženje s prijatelji: bot je pomagal načrtovati že 2 milijona praznovanj za poroke in rojstne dneve ter sodeloval s 4 milijoni uporabnikov pri učenju kitare in pisanju pesmi. Prav tako se uporabniki nanj obrnejo za nasvete in priporočila o najboljših turističnih destinacijah (5 milijonov pogovorov), hotelih (1 milijon pogovorov) in celo restavracijah: My AI je doživel že 8 milijonov pogovorov o picah!
V 12 milijonih pogovorov so uporabniki spraševali o nasvetih za zdravo kožo, pogosto pa tudi o negi las (11 milijonov pogovorov) in fitnesu za celo telo (8 milijonov pogovorov). Še bolj popularne teme so nakupovanje (s 16 milijoni pogovorov o oblačilih in 5 milijoni pogovorov o elektronskih napravah) ter hišni ljubljenčki, kjer je največ (12 milijonov) pogovorov potekalo o psih, 7,5 milijonov pogovorov pa o mačkah.
V 65 milijonih pogovorov z My AI so se uporabniki naučili nekaj novega o avtomobilih, 46-milijonkrat pa jim je bot prinesel nove informacije o nogometu in drugih športih. Za pogovore o zabavi in slavnih osebah je My AI do sedaj bil uporabljen 10-milijonkrat, 5 milijonov pogovorov z botom pa se je dotaknilo tudi resnih tem, kot so izbira univerze za študij.
Po uspešnem začetnem odzivu Snapchat zato namerava še naprej nadaljevati razvoj in integracijo umetne inteligence v svoji aplikaciji. S tem želijo uporabnikom zagotoviti boljšo izkušnjo pri uporabi aplikacije, prav tako pa bodo pogovori z My AI uporabljeni za prilagajanje oglaševanja in sponzorjev za teme, ki so relevantne za vsakega uporabnika posebej.
Vir: Snapchat, junij 2023