Družabno omrežje Instagram je med zelo popularno med mlajšimi uporabniki, starimi od 13 do 29 let v ZDA, ugotavlja PEW Research center, bolj pa je priljubljen pri ženskah.
Družabno omrežje Instagram uporablja 40 % odraslih v Ameriki, vendar pa je med mladimi odraslimi v starostni skupini od 18 do 29 let ta delež kar 71 %. Uporaba Instagrama je nekoliko bolj pogosta pri ženskah (44 %) kot pri moških (36 %), in manj pogosta med prebivalci v ruralnih naseljih (25 %) v primerjavi s predmestji (41 %) in mesti (45 %).
Izmed odraslih uporabnikov je večina (60 %) takih, ki Instagram uporabljajo vsaj enkrat na dan, 38 % pa jih omrežje uporablja tudi večkrat na dan. Tudi ti deleži so višji v skupini mladih odraslih, kjer 73 % uporabnikov omrežje obišče dnevno, več kot polovica (53 %) pa tudi večkrat na dan. Pri tej starostni skupini je pogostost uporabe Instagrama celo višja od pogostosti uporabe omrežja Facebook, ki ga 70 % odraslih uporabnikov obišče vsaj enkrat na dan.
Uporaba Instagrama je sicer še bolj kot med odraslimi razširjena med mlajšimi generacijami. Kar 72 % najstnikov med 13 in 17 let starosti je povedalo, da uporabljajo Instagram, ki se po razširjenosti uporabe med njimi uvršča na drugo mesto: prehiteva ga le še video platforma YouTube, ki jo obiskuje 85 % najstnikov.
Kljub velikemu deležu tistih, ki uporabljajo omrežje Instagram, pa je zanimivo dejstvo, da je leta 2019 le 29 % odraslih vedelo, da sta tako Instagram kot tudi WhatsApp v lastništvu Facebooka. Ta je sicer še vedno najbolj popularno družbeno omrežje za spremljanje novic: kar 31 % uporabnikov redno spremlja novice preko Facebooka, 22 % preko YouTuba in le 11 % preko Instagrama.