Točka osveščanja o varni rabi interneta in mobilnih naprav za otroke, najstnike, starše in učitelje

Pozabil sem geslo

Nasveti za resetiranje pozabljenih gesel so za:

Instagram

V primeru pozabljenega gesla je mogoče geslo resetirati preko e-pošte, telefonske številke (SMS) ali Facebook računa. Ta način deluje, če so bili pri registraciji ti podatki vneseni in je dostop do e-pošte, Facebook računa ali telefonske številke možen.  

Spletna stran:

  1. Kliknemo na »Log in« spodaj pod prijavnim obrazcem, kjer piše »Have an account?«
  2. Kliknemo na »Forgot password?«
  3. Vpišemo e-poštni naslov, telefonsko številko ali uporabniško ime in sledimo navodilom.

Aplikacija na Androidu:

  1. Odpremo aplikacijo in na prijavnem oknu izberemo »Get help signing in«.
  2. Izberemo »Use Username or Email« ali »Send an SMS« ali »Log In with Facebook«, odvisno kam želimo, da nam Instagram pošlje navodila.
  3. Vnesemo zahtevane podatke in sledimo navodilom na zaslonu.

Aplikacija na iOS:

  1. Odpremo aplikacijo in na prijavnem oknu izberemo »Forgot password«.
  2. Izberemo »Username« ali »Phone«.
  3. Vnesemo e-poštni naslov, uporabniško ime ali telefonsko številko in izberemo »Send Login Link«.

Če nimamo dostopa do e-pošte, Facebook računa ali telefonske številke (SMS), potem je edina možnost, da se obrnemo na Instagram. V aplikaciji na začetnem zaslonu izberemo »Forgot password?« in nato izberemo »Need more help?« Nato sledimo navodilom na zaslonu, da oddamo prošnjo za pomoč. Ni pa zagotovila, da nam bo Instagram res pomagal pridobiti dostop do računa.

Snapchat

Na Snapchat je mogoče resetirati pozabljeno geslo preko e-poštnega naslova, ki smo ga navedli ob prijavi ali preko telefonske številke. Če dostopa do e-poštnega naslova ali telefonske številke nimamo, potem resetiranje gesla ni mogoče in račun je izgubljen.

Resetiranje preko e-pošte

  1. Na prijavnem zaslonu aplikacije izberemo »Forgot your password?«
  2. Izberemo, da želimo resetirati geslo preko e-pošte.
  3. Na e-poštni naslov bomo prejeli e-pošto s povezavo za resetiranje gesla. Kliknemo oz. tapnemo povezavo.
  4. Vnesemo novo geslo.

Resetiranje preko telefonske številke

  1. Na prijavnem zaslonu aplikacije izberemo »Forgot your password?«
  2. Izberemo, da želimo resetirati geslo preko SMS.
  3. Na telefonsko številko, ki smo jo vnesli ob prijavi, bo poslana koda za preverjanje.
  4. Vnesemo kodo za preverjanje (verification code) in tapnemo »Continue«.
  5. Vnesemo novo geslo.

TikTok

Za resetiranje gesla na TikTok je treba imeti dostop do e-poštnega naslova ali telefonske številke, ki smo jo navedli pri prijavi. Če dostopa do e-pošte ali telefonske številke nimamo, potem gesla ni mogoče resetirati.

Resetiranje preko e-pošte

  1. Na prijavnem zaslonu izberemo »Log In«.
  2. Tapnemo na »Forgot password?« in izberemo »Email«.
  3. Vnesemo e-poštni naslov in nanj bomo prejeli povezavo za resetiranje gesla.

Resetiranje preko telefonske številke

  1. Na prijavnem zaslonu izberemo »Log In«.
  2. Tapnemo na »Forgot password?« in izberemo »Phone Number«.
  3. Vnesemo telefonsko številko in nanjo bomo prejeli SMS s potrditveno kodo.

Facebook in Facebook Messenger

Z resetiranje gesla moramo imeti dostop do vsaj enega od e-poštnih naslovov, ki smo jih navedli ob prijavi ali do telefonske številke, ki smo jo vnesli na Facebook. Če dostopa nimamo, lahko pridobimo kodo preko »zaupanja vrednega prijatelja«, ki smo ga navedli v nastavitvah varnosti preden smo pozabili geslo. Če tudi tega nimamo, potem gesla ni mogoče resetirati in ni več mogoče dostopati do Facebook računa.

Resetiranje preko spleta

Resetiranje gesla, če imamo dostop do e-poštnega naslova ali telefonske številke.

  1. Za resetiranje gesla na prijavni strani pod poljem za vnos gesla klinemo na »Ste pozabili račun?«
  2. V polje vpišemo e-pošti naslov ali telefonsko številko.
  3. Izberemo ali želimo, da nam kodo za resetiranje gesla pošlje na e-poštni naslov, ki smo ga navedli ob prijavi ali preko SMS.
  4. V polje vnesemo prejeto kodo.
  5. Vpišemo novo geslo.

Resetiranje gesla, če nimamo dostopa do e-poštnega naslova ali telefonske številke. V tem primeru resetiramo preko »zaupanja vrednega prijatelja – trusted contacs«.

  1. Za resetiranje gesla na prijavni strani pod poljem za vnos gesla klinemo na »Ste pozabili račun?«
  2. V polje vpišemo e-pošti naslov ali telefonsko številko ali uporabniško ime ali ime in priimek.
  3. Izpiše se seznam e-poštnih naslovov, ki smo jih dodali v račun. Če nimamo dostopa do nobenega od teh, potem vnesemo nov e-poštni naslov ali telefonsko številko, do katere imamo dostop in kliknemo »Continue«.
  4. Kliknemo »Reveal My trusted Contacts« in vpišemo ime in priimek enega od zaupanja vrednih prijateljev (ki smo jih določili v nastavitvah varnosti, preden smo pozabili geslo).
  5. Preberemo navodila in prijatelju posredujemo povezavo, s katero lahko pridobi kodo za resetiranje.
  6. Prijatelj nam pošlje kodo.
  7. V polje vnesemo prejeto kodo.
  8. Vpišemo novo geslo.

Fakulteta za družbene vede

Center za družboslovno informatiko logo

Arnes MISSSInsafe


Za vsebine spletne strani odgovarjajo izključno avtorji (izvajalci projekta Center za varnejši internet). Evropska unija ne odgovarja za kakršnokoli morebitno uporabo na njej navedenih informacij.

Uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.