Merila za ocenjevanje spletnih vsebin za otroke - za učitelje

Otroci imajo pravico uživati v najboljši spletni izkušnji. Ena sama igra, spletno mesto ali aplikacija lahko otroku popolnoma spremeni življenje, še posebej najmlajšim, ki so v najbolj dovzetnem obdobju. Če so izpolnjeni nekateri osnovni kriteriji, lahko spletne vsebine omogočijo tudi najmlajšim otrokom, da se učijo, razvijajo, izražajo in zabavajo v varnem spletnem okolju, v katerem lahko svobodno delujejo brez tveganj.

Pri pouku je mogoče uporabljati različne vsebine, ki jih najdemo na spletu. Pa so primerne za učence? Jim res omogočajo, da se z njihovo pomočjo učijo?

Kriteriji za ocenjevanje spletnih vsebin so lahko v pomoč pri odločanju, ali je neka vsebina primerna za otroka. S pomočjo izbranih vprašaj, lahko premislimo in ugotovimo, ali je posamezna vsebina primerna za starost otroka.

Infografika z merili za ocenjevanje primernosti vsebin za otroke.

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorjev in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za zdravje in digitalno tehnologijo (HaDEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti HaDEA.

Pravno obvestilo  |  Politika zasebnosti in uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.

Fakulteta za družbene vede Arnes MISSS Insafe
Logotip MDP EU Logotip - Sofinancira Evropska unija