YouTube uvaja nov način gledanja in ustvarjanja video posnetkov, imenovan Shorts. Gre za novo izkušnjo gledanja videov, ki je primerna za ustvarjalce vsebin, ki želijo snemati kratke videe z mobilnimi telefoni.
YouTube je že od vseh svojih začetkov mesto za zabavo – na njem si je bilo možno ogledati od najljubših plesnih trendov do zelo ponovljivih kratkih video posnetkov. Z leti je ta platforma rastla in številnim ustvarjalcem vsebin omogočila, da lahko dosežejo več kot dve milijardi ljudi. S časom in tehnološkim napredkom so se rodile tudi novosti – ustvarjalci vsebin namreč lahko s pomočjo pametnih telefonov enostavno ustvarijo in objavijo kakovostne vsebine. Prek njih gledalce zabavajo, sprostijo, pa tudi ozaveščajo.
Zadnja novost so Shorts – kratki videi, ki so dolgi 15 sekund ali manj, lahko pa jih je sestaviti iz več posnetkov, pohitriti ali upočasniti in dodati še druge učinke. Shorts je YouTube septembra uvedel v Indiji, počasi pa jih bodo širili po vsem svetu, obenem pa še sproti nadgrajevali.