Sledeč pritožbi Evropske potrošniške organizacije (BEUC), ki je februarja 2021 opozorila na nekatere problematične prakse TikTok, se je le-ta v dialogu z Evropsko komisijo in mrežo nacionalnih organov za varstvo potrošnikov (CPC) zavezala, da bo svoje prakse uskladila s pravili EU o oglaševanju in varstvu potrošnikov.
V svoji pritožbi je BEUC navedla, da platforma ne varuje otrok pred prikritim oglaševanjem in neprimernimi vsebinami. Na podlagi pritožbe je Evropska komisija skupaj s CPC ter pod vodstvom irskega in švedskega potrošniškega organa začela dialog s TikTok-om. Obravnavali so veliko vrsto pomislekov, TikTok pa se je zavezal, da bo spremenil svoje prakse.
TikTok bo uvedel kar nekaj sprememb in novosti. Med drugim bodo lahko uporabniki prijavili oglase, ki otroke prepričujejo v nakup, vplivnežem bo prepovedano promoviranje nevarnih oz. neprimernih izdelkov in storitev (alkohol, cigarete, ipd.), naprošeni pa bodo tudi, da posebej označijo vsebine, ki so promocijske narave. Za uporabnike z več kot 10 tisoč sledilci bo TikTok samodejno pregledoval njihove vsebine, da bodo zagotovili skladnost z novimi pravili, prenovili pa bodo tudi uporabniški vmesnik za plačljive vsebine, da bodo dosegli večjo preglednost cen v lokalnih valutah za uporabnike.
Implementacijo teh in drugih sprememb bosta nadzirala Evropska komisija in CPC, ki bosta TikTok in njegove prakse spremljala tudi v prihodnjih letih ter s tem zagotovili, da posluje v skladu z relevantno evropsko zakonodajo.