Oglasnih premorov smo vajeni na televiziji: za nekatere uporabnike Instagrama pa se že pojavljajo tudi na družbenem omrežju.
V začetku junija so po spletu začeli krožiti posnetki zaslona, na katerih Instagram svoje uporabnike med 'scrollanjem' po vsebinah zmoti z neizogibnim oglasom, ki se mora predvajati vsaj nekaj sekund, preden lahko nemoteno nadaljujejo uporabo aplikacije. Ob kliku na ikono za več informacij Instagram sporoči, da gre za oglasni premor, ki predstavlja nov način prikazovanja oglasov na Instagramu.
Podjetje Meta, ki je lastnik Instagrama, je povedalo, da vedno preizkušajo nove formate oglasov, ki predstavljajo dodatno vrednost za oglaševalce. Niso pa delili informacij o tem, kjer po svetu trenutno testirajo oglasne premore ter kje v aplikaciji lahko uporabniki naletijo nanje. Če bodo oglasni premori v prihodnosti dodani v aplikacijo za vse uporabnike, lahko pričakujemo, da bo Instagram postal podoben kot brezplačna verzija YouTube, kjer se uporabnikom prikažejo oglasi pred in med videoposnetki.
Uporabniki predvideno niso navdušeni nad morebitnimi spremembami: mnogi so odločeni, da bodo zaprli aplikacijo, če naletijo na oglasne premore, nekateri pa bi v tem primeru celo prenehali uporabljati Instagram v celoti. Novi format oglasov je sicer šele v fazi testiranja, a kljub temu gre za očiten primer, kako intenzivno je Meta pripravljena posegati v uporabniško izkušnjo za voljo povečanja oglaševalskih profitov.