Čeprav je otrokom namenjena aplikacija YouTube Kids, pa številni gledajo otroške vsebine na YouTube. Na pritisk Združenih držav Amerike je YouTube po celem svetu, začel bolje spoštovati zasebnost otrok. Največja sprememba je, da otroci ne bodo več deležni personaliziranih oglasov.
Z januarjem letos je YouTube moral uvesti nekaj sprememb glede prikazovanja videov otrokom. Že od jeseni lani imajo lastniki YouTube kanalov možnost, da označijo, ali je vsebina videa namenjena otrokom. YouTube zdaj tudi predpostavlja, da je kdor koli, ki gleda otroške vsebine, otrok. To pomeni, da se pri ogledu ne bodo predvajali poosebljeni oglasi, prav tako pa bodo onemogočene naslednje možnosti:
- samodejno predvajanje na domačem zavihku;
- kartice ali končni zasloni;
- vodni žig z blagovno znamko za kanal;
- članstva v kanalih;
- komentarji;
- gumb »Doniraj«;
- všečki in nevšečki v aplikaciji YouTube Music;
- klepet v živo;
- zvonček za obvestilo;
- predvajanje v minipredvajalniku;
- sporočila Super Chat in nalepke Super Sticker;
- shranjevanje na seznam predvajanja in shranjevanje na seznam »Poznejše gledanje«
- in drugo.
S tem se YouTube prilagaja zahtevam ameriškega zakona o varstvu zasebnosti otrok na spletu (COPPA). YouTube bo tudi z algoritmi pregledoval videe in bo tiste, ki ne bodo označeni kot namenjeni otrokom, vsebine pa bodo za otroke, samodejno označil kot videe namenjene otrokom.
Vir: YouTube, 6.1.2020