Raziskava v Veliki Britaniji je pokazala, da kar tretjina najstnic in mladostnic ne objavi svojega selfija na družabnih omrežjih, ne da bi ga prej obdelala z uporabo filtrov. K temu jih je še dodatno spodbudila večja izpostavljenost obdelanim in nerealnim fotografijam žensk med COVID-19 karanteno.
Polovica deklet redno izboljšuje svoje fotografije, preden jih objavi na internetu. Tretjina svoje fotografije izbriše, če zanje ne prejmejo dovolj všečkov. 39 % deklet je nezadovoljnih z dejstvom, da njihova podoba v fizičnem svetu ni enaka podobi, ki jo imajo na spletu, 44 % deklet pa se ni pustilo fotografirati, če so se bale, da bi drugi kritizirali podobo njihovega telesa na spletu.
Velik vpliv na lastno podobo deklet imajo objave na spletu. Pri tem ima veliko vlogo oglaševalska industrija, saj je kar polovica deklet izjavila, da so čutile pritisk, da bi morale spremeniti svojo podobo, ko so gledale reklame na spletu. To jih je napeljalo k razmišljanju o različnih kozmetičnih posegih, kot je uporaba botoksa
Raziskava, ki jo je izvedla organizacija Girlguiding je zajela dekleta v starosti od 11 do 21 let v Veliki Britaniji.