Letos poleti je prek digitalnega druženja potekalo večtedensko usposabljanje vplivnežev (influencerjev) za prepoznavanje ter pomoč sledilcem, ki se soočajo z motnjami duševnega zdravja.
Sto vplivnežev z Instagrama, Twitterja in TikToka, je bilo s strani HBO, organizacije za duševno zdravje Active Minds in mreže strokovnjakov Kindred, deležnih usposabljanja, na katerem so se seznanili z miti in resnicami o duševnem zdravju ter tudi o tem, kako prepoznati in se odzvati na nekoga, ki se bori z duševnimi motnjami. Velik del pozornosti je bil namenjen tudi učenju, kako govoriti o izzivih duševnega zdravja na način, da jih drugi uporabniki začnejo dojemati kot nekaj običajnega pa tudi ozdravljivega.
Organizatorji prek usposabljanja želijo doseči, da bi vplivneži pomagali odstraniti stigmatizacijo pogovorov na temo tesnobe, depresije in samomora oziroma normalizirali pogovor o duševnih motnjah in tako pripomogli k hitrejšemu prepoznavanju posameznikov, ki imajo te težave.
Vir: Mashable, 21.9.2020