Spletne klepetalnice pri pouku

Spletno klepetanje ima za otroke in mladostnike prav poseben čar in mnoge nepopisno privlači. Vendar pa veliko mladih uporabnikov ni dovolj dobro seznanjenih z nevarnostmi, ki se ob klepetanju lahko pojavijo, in se lahko znajdejo v neprijetnih situacijah. Da bi se izognili tem neprijetnim izkušnjam, se je potrebno tudi pri pouku pogovarjati o tovrstnih temah in učencem ustrezno predstaviti potencialna tveganja.

Poleg preventivnega dela na področju spletnih klepetalnic in ozaveščanja mladih o potencialnih tveganjih lahko klepetalnico uporabno izkoristimo tudi v kontekstu šole. Osnovni, teoretični predstavitvi klepetalnic bi moral slediti praktični del, v katerem bi imel vsak učenec možnost, da se seznani s tem, kako klepet dejansko deluje. V okviru tega lahko priredimo spletno klepetanje z učenci partnerske šole (doma ali v tujini), debate z znanstveniki, politiki ali pa tudi virtualni pouk oz. razredna srečanja.

Praktični napotki za učitelje: 

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorjev in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za zdravje in digitalno tehnologijo (HaDEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti HaDEA.

Pravno obvestilo  |  Politika zasebnosti in uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.

Fakulteta za družbene vede Arnes MISSS Insafe
Logotip MDP EU Logotip - Sofinancira Evropska unija