Spletno klepetanje ima za otroke in mladostnike prav poseben čar in mnoge nepopisno privlači. Vendar pa veliko mladih uporabnikov ni dovolj dobro seznanjenih z nevarnostmi, ki se ob klepetanju lahko pojavijo, in se lahko znajdejo v neprijetnih situacijah. Da bi se izognili tem neprijetnim izkušnjam, se je potrebno tudi pri pouku pogovarjati o tovrstnih temah in učencem ustrezno predstaviti potencialna tveganja.
Poleg preventivnega dela na področju spletnih klepetalnic in ozaveščanja mladih o potencialnih tveganjih lahko klepetalnico uporabno izkoristimo tudi v kontekstu šole. Osnovni, teoretični predstavitvi klepetalnic bi moral slediti praktični del, v katerem bi imel vsak učenec možnost, da se seznani s tem, kako klepet dejansko deluje. V okviru tega lahko priredimo spletno klepetanje z učenci partnerske šole (doma ali v tujini), debate z znanstveniki, politiki ali pa tudi virtualni pouk oz. razredna srečanja.