Med januarjem in marcem 2021 so na mreži linij za pomoč mladim v primeru internetnih težav, katere del je tudi Tom telefon, zabeležili veliko povečanje števila klicev oz. stikov. Pomoč je iskalo kar 17.400 posameznikov. Pogosta tema pogovorov so bili izzivi, ki jih je prinesel COVID-19.
Podatki za obdobje 2019 do 2021 kažejo na naraščanje števila stikov. Število stikov se je povečalo skoraj za 40 %, vključno z 9 % porastom v primerjavi s prejšnjim četrtletjem. Po linijah za pomoč najpogosteje posegajo najstniki, 60 % izmed katerih spada v starostno kategorijo od 12 do 18 let, povečuje pa se tudi delež staršev – v zadnjem obdobju je bil zaznan kar 20 % porast.
Med najbolj pogostimi temami stikov je s 17 % spletno nadlegovanje, kar bi lahko navezali tudi na dejstvo, da se je zaradi pandemije COVID-19 večina obveznosti preselila v digitalno obliko. Ta je nedvomno vplivala tudi na način, kako se posamezniki obrnejo na linije za pomoč – kar 40 % jih je uporabilo spletni klepet, obrazec ali e-pošto.