V prvi četrtini 2021 v EU več mladostnikov iskalo pomoč zaradi spletnih težav

31.8.2021

Med januarjem in marcem 2021 so na mreži linij za pomoč mladim v primeru internetnih težav, katere del je tudi Tom telefon, zabeležili veliko povečanje števila klicev oz. stikov. Pomoč je iskalo kar 17.400 posameznikov. Pogosta tema pogovorov so bili izzivi, ki jih je prinesel COVID-19.

Podatki za obdobje 2019 do 2021 kažejo na naraščanje števila stikov. Število stikov se je povečalo skoraj za 40 %, vključno z 9 % porastom v primerjavi s prejšnjim četrtletjem. Po linijah za pomoč najpogosteje posegajo najstniki, 60 % izmed katerih spada v starostno kategorijo od 12 do 18 let, povečuje pa se tudi delež staršev – v zadnjem obdobju je bil zaznan kar 20 % porast.

Med najbolj pogostimi temami stikov je s 17 % spletno nadlegovanje, kar bi lahko navezali tudi na dejstvo, da se je zaradi pandemije COVID-19 večina obveznosti preselila v digitalno obliko. Ta je nedvomno vplivala tudi na način, kako se posamezniki obrnejo na linije za pomoč – kar 40 % jih je uporabilo spletni klepet, obrazec ali e-pošto.

Vir: Better Internet for Kids, 30.6.2021

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorjev in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za zdravje in digitalno tehnologijo (HaDEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti HaDEA.

Pravno obvestilo  |  Politika zasebnosti in uporaba piškotkov

© Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
Vse pravice pridržane, razen za vsebine (videi, gradiva, besedila, slike itd.), ki so objavljene pod licencami Creative Commons.

Fakulteta za družbene vede Arnes MISSS Insafe
Logotip MDP EU Logotip - Sofinancira Evropska unija