Na družabnih omrežjih med objavami naletimo na vsebine, ki nas prestrašijo, so grozljive ali pa nasilne. Takšne vsebine imajo lahko negativne vplive na nas, zato jih ne všečkamo in ne delimo, temveč prijavimo. Tako pomagamo sebi in tistim, ki bi jim takšne vsebine resnično škodovale in bi zaradi njih imeli nočne more ali hujše psihične težave.
Na spletnih družabnih omrežjih, kot so Instagram, Tik Tok, Facebook in Snapchat, se pogosto pojavljajo in delijo posnetki, ki prikazujejo različne oblike nasilja (tudi najhujše), so grozljivi ali pa so namenjeni strašenju in zastraševanju ljudi. Če nekatere vsebine za starejše uporabnike niso tako škodljive, pa lahko otrokom in najstnikom povzročijo hude travme, ki se lahko kažejo tudi v obliki nočnih mor, nespečnosti, strahu in lahko vodijo tudi v psihološko zdravljenje. Veliko mladostnikov namenoma išče in si deli ter ogleduje takšne vsebine z namenom postavljanja pred vrstniki, pozabljajo pa, da ima to tudi na njih lahko negativen vpliv.
Upoštevati moramo tudi način delovanja družabnih omrežij, ki nam prikazujejo vsebine. Vsebine, ki so večkrat deljene, všečkane in komentirane, se bodo pogosteje pojavljale na časovnicah ali med priporočenimi objavami. Pri tem so še posebej problematična omrežja, kjer ne moremo omejiti od katerih uporabnikov se nam bodo prikazovale vsebine, kot je npr. Tik Tok.
Zato je pomembno, da če naletimo na takšen nasilni ali strašljivi posnetek ali objavo, da to takoj prijavimo družabnemu omrežju. Prav tako prijavimo tudi uporabnika, saj krši pravila skupnosti oz. pravila uporabe družabnega omrežja. Vsa najbolj priljubljena družabna omrežja ne dovoljujejo objave nasilnih in strašljivih vsebin in se aktivno borijo proti njim. Tistega, ki je posnetek objavil, družabno omrežje ne bo obvestilo, kdo ga je prijavil. Pomembno je tudi, da takšnih objav ne všečkamo, ne delimo in ne komentiramo, saj se zaradi tega še bolj pogosto prikazujejo drugim.
Uporabniki smo tisti, ki ustvarjamo vsebine in od nas je odvisno, ali bodo te prijazne ali neprijazne. Družabnim omrežjem pa lahko s prijavami aktivno pomagamo, da se neprimerne vsebine, ki kršijo pravila uporabe, odstranijo.
Če vidimo, da je nekdo v stiski, ker je videl takšne objave, mu skušamo pomagati. Z njim se pogovorimo in ga po potrebi usmerimo po pomoč. Če pa smo sami zaradi tega v stiski, pa se pogovorimo s starši ali z nekom od odraslih, ki mu zaupamo. Prav tako lahko pomoč poiščemo tudi na TOM telefonu (116 111), kjer otrokom in mladostnikom z nasveti pomagajo tudi v primerih spletnih težav.